dilluns, 3 d’octubre del 2011

Google Docs


A classe em après una cosa més: guardar documents dins del nostre compte de gmail.
Equivaldria a una carpeta de documents del nostre PC. La pàgina principal ens portaria a tots els nostres documents que haguem guardat i dins dels més destacats trobarem els que a nosaltres ens han agradat més.
Des del compte de gmail pots crear un document i guardar-lo però també pots guardar un document qualsevol del teu pc. Si et trobes que tens molts documents guardats, per facilitar la teva búsqueda et proporcionen un buscador on poses la paraula clau i te'l troba.
Hem fet una petita prova o comprovació d'aquesta activitat. Hem creat un document; dins d'aquest document hem insertat una imatge extreta de Google, però sense la necessitat d'obrir una nova pestanya i buscar el buscador. L'hem extreta a partir d'una aplicació del compte gmail, on posant la paraula clau relacionada amb la imatge, et troba totes les fotos del Google que tenen a veure amb la paraula demanada. Una vegada tingueu la llista d'imatges, només cal escollir una. Aquesta imatge anirà directe al document que has començat. 
En definitiva hem vist el funcionament del document de Google, totes les eines possibles i utilitzables.
Aquest mètode de guardar documents és molt pràctic a l'hora de fer treballs en grup. També pots donar permís per establir una petita conversa de xat privat , on només participen les persones que tenen accés al document.  Es poden deixar comentaris a la vora o a un costat del document , perquè el company pugui dir alguna cosa o comentar-ho. 
En el moment que s'envia el document a un company , es pot apreciar que aquest document ha estat visualitzat. Segons les teves preferències pots variar el mètode de comentar el document. Privatitzar-ho més o menys , segons la teva preferència. 
S'haurà de crear una carpeta per organitzar tots els documents. Anirem seleccionant els documents segons la carpeta corresponent. Una carpeta serà especialment compartida amb altres companys de classe. Només podran accedir a aquesta carpeta les persones autoritzades. Per poder seleccionar les persones, s'hauran d'agregar. A partir d'aquí en aquesta carpeta s'anirà guardant tot el que es vagi pujant. Hi ha la possibilitat de pujar-ho des de l'escriptori de l'ordinador. Si desprès algun document no el necessites, el pots eliminar. 
Desprès de tot això em continuat amb una altra cosa diferent. Hem fet un formulari per el nostre blog. Aquest formulari era sobre les xarxes de comunicació. Fins aqui ha estat la classe d’avui. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada